В Одессе ищут альтернативу школе
полоса
banner-Образование для всей семьи
Верхний правый баннер для вузов
Одесский портал
полоса
Главная страница
Развивающие занятия
Подготовка к школе
Школы общеобразовательные, музыкальные, искусств. УВК, Гимназии. Лицеи. Интернаты.
Внешкольные учреждения
Профессиональное обучение
выпускников 9 и 11 классов
Высшие учебные заведения
I-II и III-IV уровней аккредитации
Последипломное образование
Зарубежные образовательные программы в Одессе
Образование, переподготовка и стажировка за рубежом
Религиозные учебные заведения
Связано с морем
Дистанционное образование
Семинары, тренинги,
личностный рост
КУРСЫ
Школы танцев
Физическая культура и спорт
Все для учебных заведений
Полезно для учебы и отдыха
Кредиты на образование
Трудоустройство
Репетиторы
Библиотеки

 

Поиск учебного заведения по названию специальности, навыку, умению

баннер - все курсы одессы

В Одесі освітяни розповіли, якою має бути школа майбутнього

28 лютого у рамках освітньої конференції Education4Room відбулася експертна дискусія «Школа майбутнього – яка вона?». Учасники обговорювали новітні наукові методи, організацію навчального процесу та організацію шкільної освіти в Україні. Організатори - ImpactHubOdessa та українсько-німецький проект “Київські діалоги”.

Учасниками дискусії виступили:
- Павло Хобзей, проректор Українського католицького університету з научно-педагогічноїроботи (м.Львів).
- Олексій Греков, приватна школа «Афіни», директор з стратегічного розвитку (м.Київ).
- Зоя Звиняцьківська, журналіст, співзасновник громадського об’єднання «Батьківський контроль» (м.Київ).
- Роксолана Левицька, керівник «ICTD» (International Centerfor Talent Development) та «Ресурсний Центр Дистанційної Освіти та Розвитку Талантів».
-Чепурний Сергій, директор загальноосвітньої школи №105 (м. Одеса).

Олексій Греков (директор з стратегічного розвитку приватної школи "Афіни") розповів про причини небажання дітей навчатися:
Чому діти не хочуть вчитися так, як їм кажуть? Чому вони хочуть це робити інакше? Бо діти взагалі розумніші за нас багато у чому. Вони більш готові до майбутнього життя саме завдяки тому, що вони зараз успішно освоюють сучасні гаджети. Хоча часте використання мобільних пристроїв багатьом батькам видається несерйозним.”

Роксолана Левицька (керівник «ICTD» та «Ресурсний Центр Дистанційної Освіти та Розвитку Талантів»)зазначила:“Базові компетенції важливіші за професійні, бо зараз на ринку є велика проблема з працевлаштуванням.

Зоя Звиняцьківська (співзасновник громадського об’єднання «Батьківський контроль»)сказала: “Ідея того, що “вчитель є джерелом знань” - занадто застаріла, але, на жаль, усі реформи, що відбуваються в сфері освіти, засновані саме на цьому. У нас є надія тільки на паралельні структури, які наразі являються трендом у Європі.”

Чепурний Сергій (директор ЗОШ №105) запропонував зміни у системі освіти:“Треба змінювати систему управління освіти в цілому, на місцях і на рівні шкіл. Нам потрібно зробити перехід від адміністративно-командної і наказової системи управління до демократичної системи і системи співробітництва.

Головою метою дискусії було визначити, яких саме змін в українській школі батьки, педагоги та зацікавлені в якісній освіті громадяни хотіли б досягти.Учасники дискусії обговорювали, які реформи потрібні сучасній українській шкільній освіті.

 

 

 

 

Все статьи на сайте

Самостоятельное обучениепросто формула Оптимальный выбор рекламной стратегии

Условия размещения информации на портале "Образование
для всей семьи"

Copyright © Образование для всей семьи. Одесса.
Использование материалов, размещенных на сайте, допускается только при условии установки прямой ссылки на сайт http://obrazovanie.odessa.ua
(текст, кнопка или баннер)

Написать в редакцию портала "ОБРАЗОВАНИЕ для всей семьи"- portalodessa@gmail.com

В Одессе ищут альтернативу школе